Dag og nat står vi klar til at rykke ud, hvis der sker fejl på elnettet, for at sikre, at forbrugerne ikke er uden el længere end nødvendigt. Vi arbejder altid for at forbedre infrastrukturen og sørger for, at vi konstant er tæt på vores forbrugere og ejere for at leve op til vores løfte om leveringssikkerhed.
Hvis du bor i KONSTANTs forsyningsområde, kan du få en SMS:
Denne service er gratis.
Du kan til- eller afmelde dig nederst på siden med et mobilnummer eller en e-mail. Så sender vi dig en kode, som du skal indtaste.
Vi bestræber os på at sende dig en SMS omkring planlagte afbrydelser af eller uforudsete nedbrud på elnettet på din adresse, hvis du har en mobiltelefon tilmeldt adressen. Hvis du har hemmeligt nummer eller taletidskort, skal du selv tilmelde dig SMS-servicen i nedenstående formular.
Ønsker du at få besked via mail, er du også velkommen til at tilmelde din e-mailadresse.
Hvis du modtager beskeder på et mobilnummer, som du ikke længere ønsker, så frameld først mobilnummeret og tilmeld herefter det ønskede mobilnummer.
Hvorfor får jeg automatisk en SMS uden at være tilmeldt?
Hvorfor er jeg ikke automatisk tilmeldt, når min nabo er?
Hvorfor får jeg en SMS, selvom jeg er tilmeldt Robinsonlisten?
Når du tilmelder eller afmelder muligheden for at få besked, hvis strømmen går på din adresse, giver du os dit navn, adresse, mobiltlf.nr. og e-mailadresse, som er nødvendigt for, at vi kan opfylde din anmodning, jf. Persondataforordningens art. 6, stk. 1, f), jf. Databeskyttelseslovens § 6 stk. 1. Du kan altid vælge at afmelde muligheden for at få besked samme sted på hjemmesiden, og dine oplysninger vil herefter blive slettet hos os.
Læs mere om KONSTANTs håndtering af dine personoplysninger.